tisdag 23 augusti 2011

Tisdag 23/8 sommar värme???

Sitter lite i startgroparna ska iväg på möte: hjärt o lung har möte och jag ska som vanligt skriva protokoll...
Efter en lååånngg morgonpromenad sen en dusch så har de varit ute i solen, en av mina katter o jag satt och läste en kokbok om fiskresept. inhandlade den på konsum idag, massor med goda resept,(tyckte katten ,med).
Har haft egen tid..... med mig själv, kände jag behövde de idag.
Jobbigt att vara arbetslös!!!!  man blir lite trött då !!!!
Nej så är det inte.) förra veckan var hektisk mycket att stå i och så anställningintervju alltid spännande och kul men man förbereder sig och focuserar på de, för man vill ju vara påläst om både företaget, arbetet, meriter allt ska man kunna tycker jag... nu väntar man på ett besked , spännande!!!
Sedan slappnar man av då blir man trött... plus att hela veckan var intensiv med barnvakt, resa till Dalarna, var till Uppsala.och Gävle. utskick skulle fixas o det blev datastrul. besök av många vänner, fest, jobbinfo och intervjuer
Men nu har jag haft en slapp dag de känns bra nu mot möte och skriva så det glöder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar