torsdag 25 augusti 2011

25 aug i virktagen

 Nu är man i virktagen. När OS gick och alla skulle ha dom virkade blå/gula/vita mössorna gjorde jag en till barmbarnet, den mössan har varit en stor favorit... men barn växer men de gör inte mössor. Så igår dök jag ner i min garnkorg och hitta rött o blått garn, jag tyckte att Svergiefärgerna kändes lite ute nu, men de är ju inte säkert Thea 3 år tycker som mormor. Hoppas hon kommer att gilla färgen på nya mössan

Här kom bilden på sne !!!!  lite kuvert och stämplar.....
Lite kuvert de var 150 st som skulle adresseras. 3xstämplas,läggas i folder, klistras igen.....Tompan fick rycka ut han med....
Men nu är allt på väg ut till medlemmarna i hjärt o lungasjukas förening, ett infoblad om alla våra aktiviteter under hösten, ett infoblad som jag blev ganska nöjd med, tog faktiskt ganska många timmar framför datan o fixa de.... Och nu är protokollet skrivet sen o tisdags med, väntar bara på att få de påskrivet o godkänt.
Idag blir det lite småpyssel inne blommor behöver ses över, strykning och så väntar jag på svar.... om jobb spännande.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar