torsdag 30 juni 2011

TORSDAG 30/6 11

Nu har jag tagit årets första dopp, blev bara halva kroppen, (den västra halvan av kroppen den högra frös????))) nej inte riktigt så var de.

I går packa ner kaffe, macka o den norska bikinin och åkte iväg o badade , hade min andra snygga bikini på mig men så var det dax att doppa sig, jag brukar inte vara bad kruka med fy så kall  så jag doppa mig bara till midjan då var fötterna redan förfrysna men tina upp efter en stund i solen.

Barnbarnet grävde och tvätta fötterna hela tiden, trötta varma skulle man ta sig hem igen.  Jag brukar alltid skryta för mina barn o mågar om min fantastiska Rover ( mest på ett skämt) men det finns ett litet problem med denna fantastiska bil; AC.n  jag säger att jag inte hittat knappen medan mågarna säger att de inte finns någon ac :(
Hur som helst fy fn så hett ratten var så varm att de inte gick att hålla i, med fladdrande hår, fläkt på för fullt gled jag hem i Rovern ......

Ska jag iväg idag tar jag cabben, har en tant röd fin sådan med korg i fram och ekerskydd i bak, funderar om jag ska på skorea idag eller? kollar jag i skåpet behövs det inte, för där finns det skor så det räcker nästa sommar med.
/ lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar