måndag 4 april 2011

MÅNDAG

Solen skiner, man blir både glad o ledsen då.Glad för ljuset som kommer, ledsen för alla smutsiga fönster

Helgen har varit full av bus och upptåg: har haft barnbarnet Thea på besök, idag är mormor lite trött man är ju inte van att ha småfolk runt sig dag o natt, men så mysigt det har varit!!!

1200 andra och jag hade sökt samma jobb, jag tog mig till  anställnings intervju, som jag tyckte gick bra, men tjänsten gick till en annan sökande, men jag kände det positiva ändå att ta sig till intervjun bland så många sökande kändes väldigt bra.........  har just skickat iväg en anökan på ett kanonjobb som jag väldigt gärna skulle vilja ha, vilken utmaning men kopetensen finns väntar på svar spännande värre.
Nu mot badet och vatten gymnastiken  härligt  / Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar