onsdag 30 mars 2011

ONSDAG

                 Då var man tillbaka i vardagen igen, känns ganska bra de.                                                                                           Nu är det dax att söka på med jobb, fick några jättebra tips vid helgens fest.
På bilden sjunger mågarna och Albin en fin liten sång på festen, det var flera som sjöng egenhändiga sånger på festen. Kul hade vi och det är en fest som man kommer att komma ihåg med familj, släkt och många  goda vänner
 

I måndag så flög vi med Albin hem till Göteborg.
Det var den dagen jag fyllde år, vi hade en jättemysig dag där, med restaurangbesök och gott att dricka.
Vi njöt av våren för i Göteborg fanns den, ljumma vindar, sol och massor med vårblommor i parkerna  så mysigt.
Ett besök igår innan vi åkte hem blev det i Nordstan där jag shoppa byxor, klänning och en topp.
Flygresan gick bra, men måste planet svänga jämt när man ska starta eller landa?? De är så läskigt tycker jag att bara se himmel/marken samtidigt som nosen på planet pekar upp eller ner beroende på om man starar eller landar.. Vi flyger ganska mycket men att flygplanen svänger kan jag inte förlika mig  med riktigt.
Nu till vardagen och allvaret igen Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar