tisdag 22 mars 2011

TISDAG

Hej!! sitter med en kopp kaffe vid köksbordet och laddar för åter en intensiv dag.
Igår var Pauline o jag inne i Uppsala det var sista gången på hennes utbildning till nagelterapeut, så nu är hon klar, grattis P:)
Idag har jag  olika motiv på alla  naglarna, ( fint värre) men de ska fixas om inom några dagar så att jag har fina naglar till helgen.

Vi strosa på stan i går och vips hade en blå klänning hamnat i min kasse, så nu har jag köpt ny klänning till festen, (jag som inte tänkt köpt någon ny )

Vi shoppa vinsglas, ljus, vaser och givetvis korv på Ikea.

Efter en runda på Willys med en överfull kundvagn, var hela Volvon fullpackad och det mesta handlat till festen.

Nu ett av dom dagliga besöken hos min käre far, och titta till honom.
Ha en bra dag i solen  / Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar