tisdag 22 mars 2011

Onsdag

En tidig morgon, nu börjar tiden kännas lite knapp.......  har ett papper på kylskåpsdörren vad som ska göras innan lördag, så att inget glöms bort.

Igår var jag hos en släkting och fick kalvost med jordgubbssylt ( typ som ostkaka) Vi hade några trevliga timmar ihop med mycket prat o skratt..

På bilden klänningen jag köpt till lördagens fest ( bilden är inte helt rättvis)

Tisdagskvällen hade vi möte på Hjärt och lung föreningen där jag är sekreterare, sedan var det att skriva protokoll när man kom hem, det är inte klart ännu men det sista justeringen fixar jag nästa vecka.
Så runt midnatt släckte jag lampan och sov några timmar, för idag är de full tecknat hela dan, bäst att sätta igång så allt hinns med Ha en bra dag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar