onsdag 16 februari 2011

ONSDAG

Igår tisdag var  mina tjejer på lunch ( döttrarna) hos mig ,de bjöds på räksallad med en dressing med vitlök.



Hade lite servett -brytnings-torka, därför blev dom bara nerstoppade i glasen, helt ok

Det nalkades räkor o det är det många som tycker om.
vilken fest de blev för missarna när fatet med räkrester hamnade hos dom.

Vi hade en trevlig stund ihop, och skaran utökades med en till!!
Torkel ( katten) kunde inte motstå räkorna utan smög sig sakta upp på bordet för att ha koll på räkorna.... men vi hade koll på honom med, så visiten på bordet blev kort!!
Efter lunchen så fila Pauline bort mina fina naglar som jag varit så stolt över:(
På lördag kommer jag att få nya fina naglar igen, när jag ska med henne till stan och var försökskanin ;)
Efter lunch och filning så trotsade vi det kalla väderet och tog en promenad på 30 min skönt men kallt.

Tack mina tjejer för en trevlig dag
Lena,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar