fredag 28 januari 2011

FREDAG

 Tierps volley förlorade med 1-3 mot Sollentuna igår, en bra match, själv såg jag inte hela matchen som jag jobbade i kiosken sålde korv o kaffe, brukar rycka in o hjälpa till när det behövs. På söndag är de dax igen, match och jag säljer korv, bättre tur då !
 Det är nog en riktig sporthelg för vår familj, ikväll handboll kan bli en rysare. Maten ikväll finns det ingen som har lust att stå i köket o laga, så det får bli ett köttbit och färdig gratäng ( helt ok vid tidsbrist). Imorgon så åker vi med goda vänner till Gävle o kollar på Brynäs-HV.
Söndagen ska jag o mina naglar till Uppsala för att åter igen få manikyr o färg, behövs nu, man blir bortskämd nu när Pauline pluggar o lär sig om detta,givetvis ställer man upp och blir ompysslad , vem gör inte de! Åter till Tierp sedan och sälja korv med vackra fina händer o naglar!!
EN RIKTIG TREVLIG HELG ALLA SOM LÄSER  MIN BLOGG/ LENA
ps kolla fanns inget jobb att söka i dag som passa in:(  till duschen nu istället)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar