torsdag 22 november 2012

Tierpsfuar innan ledigheten är slut

Sista lediga dagen på min 7 dagars ledighet,  nu ska de jobbas i flera dagar och de känns skönt, för gå hemma och bara vara kan bli trist de med, man behöver varar ute och se folk kännas att man behövs någonstans och den sociala kontakten allt är jääteviktigt.
I morgon bär det av till jobbet o träffa alla jobbar kompisar och kunder kul kul och vad tide går fort när man jobbar men det är ju så när man har kul och trivs med de man gör.

Idag så var jag som hollywoodfruar eller snarare tierpsfuar... ibland brukar min vänninna Kajsa och jag lucha ihop och nu var de min  tur att bjuda Kajsa, En gulaschsoppa blev de och sen kaffe med pepparkaka.
Två pratglada kvinnor så går tiden snabbt och munnarna går hela tiden från allt från tapeter,golv,badrum,barn,barnbarn och så de mest roliga tant skvaller......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar