måndag 18 juni 2012

Midsommarveckan....

En hel vecka sedan vad hade jag för mig då????
I tisdags var jag ledig då var vi till stan då min svåger fyllde år, stan=Uppsala.
Före besöket hos svågern, så hann vi med en shoppingtur i stan handla lite vit färg till en av mina klädkammare som de ska bli vitt istället för grönt på väggarna, lite kuddar till soffan och en ny filt fick följa med hem, ett restaurangbesök hann Tompan och jag med innan de var gofika hos svågern.                          Där bjöds de på hembakade kakor och tårta och jag som försöker att äta gi-mat fick väl fuska lite grann då....Konjak till kaffe och sen vart de rosevin för oss tjejer.... en trevlig kväll blev de....

Sen har de vart jobb hela veckan och även lördags jobba jag men på kvällen hade vi lite vänner på middag en trevlig kväll blev de och en halv natt man vad gör de?? om man är ledig.......

Nu lite småpyssel innan jobbet kallar...../Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar