tisdag 17 april 2012

Tisdag 17 april

Nu var det jätte-längesedan de kom något inlägg på bloggen, men nu kommer ett...
Vad har jag gjort sen sist jag skrev ett inlägg???
  1. Vinkat av sonen som åkt tillbaka till Göteborg
  2. Firat påsk med nära o kära.
  3. Jobbat
  4. Städa,handla, laga mat och tvättat
  5. Gosa med mina barn barn
  6. Moraliskt stöd till dom som var sjuka här hemma i påskas nån hade magsjuka en annnan hade feber.
  7. Haft sönder mina jobbar jeans :(
  8. Titta på hockey Heja Brynäs!!!
  9. Fått en påskpuss av en av mågarna
  10. Stickat på tröjan som Thea ska få till sommaren.

De var lite uppdatering från mig och den senaste tiden. Idag är jag ledig och hade hoppats på finväder så man skulle kunna klippa på lite buskar i trädgården.

De är då sambon blir kallsvettig när jag börjar klippa och såga på buskar, jag gillar inte trädgårdarbete utan vill hellre sitta ute och njuta av sommaren med en god bok men på våren ska man klippa buskar och de tycker jag är skit-kul.... Sambon blir svettig... han tror att jag ska ta bort alla buskar, sen är de fram med släpkärran och köra till Gatmot med allt som blivit kapat.... samma visa varje år,,, men sanningens namn så tror jag att sambon tycker de där med lasta/köra iväg torra pinnar är triskt....
En promenad får de väl bli idag och sen hockey nu är det spännande.... Hoppas på sm-guld i kväll  Ha en bra dag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar