måndag 13 februari 2012

måndag och en ny vecka

Har lite sovmorgon idag som jag jobbar kväll idag och några dagar till den här veckan
.
De blev en lugn helg precis som vi hade tänkt Tompan och jag.    
                                                          
 Mycket sport på tv,vi som gillar att se på skidor har ju kollat hur damer och herrar har skjutit och åkt både på längden och tvären fram och baklänges till och  med kanske???

Ett litet avbrott i skidåkarna blev de när jag skulle vinka till Pauline o Andreas som var i Globen o kolla på Sverige-Ryssland i Lördags. Gick ju bra för Sverige som vann hela turneringen.
 Värre var de för Tierps volleyboll som förlorade tre raka till Lidköping, trots att vi var många åskådare som heja o kolla så räckte inte de till seger. När vi ändå är innte på tråkiga saker så Whitney Hustons död, jag som var ute o parta på 70-80 talet har njutit av hennes enorma röst och vackra balllader.....
Nu lite lunch sen ska jag åka iväg med mina fötter till jobbet, skavsåret är bättre men långt ifrån bra, skavsårsålåster vilken fantastisk uppfinning!!! Ha en bra dag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar