lördag 25 februari 2012

Lördag 25 februari


Vad har hänt under veckan tro???

Ingen har väl missat Prinsessan Estelles ankomst till världen, jag tycker hon fick ett fint namn som  passar en Prinsessa.Nu väntar vi i våran familj på att vår prins/prinsessa ska komma till världen... kan bli vilken dag som helst, de ska bli spännande att bli mormor igen och känna den härliga baby-doften och se dessa små fötter och fingrar...

Annars har veckan vart som vanligt,jobbar på och trivs bra, har börjat jobba kl 6 den här veckan, så tidigt i säng på kvällarna för att orka upp, så jag har prioriterat annat än att skriva här på bloggen. Har inte ens börja på någon ny bok sedan jag läste ut den sista förra veckan och inte har jag köpt någon bok på bokrean heller.... men jag har flera böcker som väntar på att bli lästa, få se om jag tar fram  någon idag eller om jag glider ner i soffhörnet med en tidning istället....

Melodifativalen ikväll igen.... börjar kännas lite uttjatat , man kan ju byta kanal om man vill, nej då man ska glo ändå, kolla på kläder och lyssna på dåliga låtar... eller blir de någon bra som går vidrare idag, kan ju knapast vara sämre än förra veckan.....

Ha en bra helg  Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar