tisdag 31 januari 2012

Sista veckan!!

Jag fixar och donar så allt blit klart... med vad?? jo till Årsmötet på Hjärt o lungföreningen i slutet på februari, men nu är det är klart med alla papper, annonser och budet mm till mötet, de känns skönt..

Hade sen några saker hemma som jag tänkt fixa innan jag börjar jobba nästa vecka.

Jobb känns så kul!!! börja jobba, jag längtar lika ett barn längtar till julen och tomten.

Nu är pappet skrivet och jag har myst i en vecka och nästan inte berättat för någon men på måndag börjar jag på Lidl i Tierp, ska bli jätte-kul jag längtar...

Så nästa vecka kommer jag säker att sova i soffan på kvällarna eller så sitter jag som en trött tax, flämtar och tungan hänger ute och öronen hänger dom med, men i så fall gör inte de ett dugg....

Nu tänker väl någon att jag har väl fått börja jobba  där som jag har min älsta dotter jobbar där, men så är de inte, jag är en egen individ och hon en annan och just nu är hon mamma-ledig, För snart blir jag mormor för andra gången, vilken vår/vinter de blir, jobba och bli mormorx2.                                                         Jag kommer att slitas mellan nybakat bröd på Lidl och snosa på bebis i Karlholm.. Känns som livet just nu är på min sida  YES!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar