tisdag 3 januari 2012

Nytt utseende

Satt och fibbla lite igår och vips såg jag massor med stjärnor.. utan att slagit i mitt huvud....

Tyckte den andra röda färgen på bloggen var lite murrig o trist nu ska ljuset in och våren kommer snart....

Jag har inga nyårslöften som jag inte röker längre så kan jag inte sluta med de heller, tänk 18 år utan cigg, inga problem. Kanske borde ha ett::: vikten hur jag kämpar för att gå ner i vikt, väldigt sakta går de åt rätt håll..

Likaså att summera förra året, alla otaliga sportkrönikor på tv o i tidningar eller vad hände -11. Jag är ju ingen person som ältar gamla saker utan jag forserar livet vidare utan att tjata om de som varit. Livet är för kort att hålla på att tänka bakåt, man ska se framåt , se möjligheter och framtid och tänka positivt...

Vad hoppas jag av 2012??
Alla nära o kära ska må bra o få ett bra år.
Få ett jobb.
Ska snart bli mormor igen, hoppas allt går bra...
Om detta slår in så kommer jag att minnas 2012 som ett fantastiskt år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar