torsdag 29 december 2011

Tidig fredag

Klockan är 07.15 har just satt mig ner vid datan efter en andra frukost.

Strax före kl 04.00 ringde väckarklockan efter en1.a frukost så bars de ut väskorna i bilen och vid kl 5 så bar de av mot Arlanda, sonen skull med ett tidigt plan hem till Göteborg o fira nyår med sina kompisar,  nästa börjar plugget igen för honom.
Man varnade på radion att de var halt på vägarna i Uppland, men de var mer slaskigt som man hade saltat men kanske de fanns någon is fläck..
Nu är det säkert flera som tycker att han kunde ha tagit upptåget till Arlanda, så har jag inte behöva kört honom.. visst är det så, men det är så här: Att Albin och jag träffas så sällan endast några få dagar på ett år, och tiden han är i Tierp så är det så många av övriga familjen som vill rå om Albin.. så tiden i bilen till/från Arlanda är riktigt kvalitetstid för Albin o mig bara vi två, ibland enda tiden på hans Tierpsvisit som vi två är själva. Vi pratar om allt möjligt, inget speciellt utan bara mor/son tid ... därför kör jag honom så gärna../ lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar