torsdag 15 december 2011

Att ett sår kan försvinna så fort???

Hur är de möjligt?? ett sår som han retat mig nästan till vansinne.. på ett pinsamt ställe::. i näsan... ( vad trodde ni???)

De började helgen vi var hos Pauline i Stockholm, kändes som jag höll på bli förskyld, men bara i ena näsborren, jag nös och snöt min stackars näsa, flera gånger blev de liksom tripp tapp eller droppen dripp, droppen drapp..

Sen kom detta sår i näsan..... om du aldrig har haft de, så var glad, inget hit.. gör så rackarns ont...

Helt plötsligt kommer jag på i tisdags att jag köpt hem en vit hyacint som blommar och doftar underbart.....

Jag vet att jag  inte tål hyacinter men de brukar funka att ha dom inne, om vi inte visstas i samma rum....

Vet att de är idiotiskt att köpa hem blommor man inte tål, men vita hyacinter är så fina..........

Nu är hyacinten utkastad och såret i näsan är borta, tog drygt en dag så var min snok hel och fin igen...

Får ta mig en tur till blomster butiken och kolla om dom har lukftria hyacinter, inget skoj men de finns, annars får de bli någon annan vit blomma som förgyller mitt bord fram till jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar