tisdag 27 december 2011

27 december god fortsättning....

Då var julen över.... inte riktigt, men själva juldagarna, o nästan alla som har ett jobb att gå till jobbar efter en härlig julhelg, och vi andra då??? Jo vi äter julmatrester till lunch och jag  njuter av att ha två av mina barn hemma i några dagar till.
Vi firade julen hos oss och vi blev 13st, vi brukar vara så många varje år, mina barn, barnbarn, föräldrar med respektive och så Bosse en skön prick som är svärfar till min dotter.
Här sitter några nere i gillestugan och njuter av julgodis, glögg och Kalle Anka
Resten satt uppe i vardagsrummet o kolla på Kalle

Thea var lite rädd för tomten, men hon gav honom sina nappar, så  tomtenissarna blir nog glada  när Tomten kommer hem med napparan..............


Passa på o fick en bild på mina tre barn.....från vänster lillasyster Pauline.Albin, Storasyster Johanna.
Jag har haft en så mysig helg med familjen, god mat o dryck och massor med fina julklappar så jag hade varit snäll i år med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar