tisdag 8 november 2011

Vilken dag!!!!!!!!!

Borde man ha legat kvar i sängen i morse eller?????

Känns så här framåt eftermiddagen, när man just vart ute på en lång-promenad för att rensa huvudet.....

Dagen har vart följande

  1. Satt i telefon kö till tele 2, för vi hade lyckats att spärra Internet och vad var puk-koden???? jag som brukar ha ordning på saker o ting hade lyckats slarva bort den. Efter två samtal och en hel del frågor så fick jag koden på telefon Tack tele 2
  2. Sitter vid aktuella datan ska fixa med puk-koden funkar inte.....packar ihop allt och tänker några väl valda ord som jag inte skriver här.
  3. Någon bultar hårt på min dörr, utanför står mågen med sin matlåda och vill värma den och ha en kopp kaffe, innan de är dax för jobb för hans del igen.
  4. Har starar en maskin tvätt, går ner i källaren för att hänga upp  tvätten, möts då av att hela tvättstugan är full av vatten, blir stopp i avloppet där ibland,, finns någon med 4 tassar i familjen som brukar ha ner kattleksaker i golvbrunnen och då kan inte vattnet rinna ut... leksaken borttagen, golvet skurat, tvätten hängd. Tänker några väl valda ord igen....
  5. Då ringer min vän Sinikka och vi ska ha möte i kväll på hjärt o lung föreningen, och vi bestämmer om utskick till alla medlemmar och inbjudan till fest mm, efter vi pratat tänker jag att jag skriver ut alla medlemmars namn på etiketter från datan så är de klart, vad händer..... adresserna och namn hamnar fel på lapparna och är helt odugliga, packar ihop de med tänka några nya väl valda ord...
  6. Min misse Torkel har vart risig i några dagar. Trodde han ätit en råtta som hade ätit råttgift. Missarna brukar bli slöa och dricka mycket i några dagar men brukar sen krya på sig. Men Torkel ville ut och när han kommer ut på altanen ramlar han ihop.han hade  en kramp i 5 sekunder. Han vaknar till och drar iväg... Nu ligger han på sin röda filt i soffan och sover.... lilla missen då.. vad har hänt??? epilepsi?????? 
Nu är det dax för ett besök i tvättstugan igen hoppas på torrt golv den här gången.....

Tack vet jag min måndag den var så mysig som jag spenderade några timmar med min väninna Kajsa,då var de inga incidenter inte..

Nu laddas de för möte.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar