tisdag 22 november 2011

Ljusstaks beskymmer


I dag så är jag ute och placerar ut advents-ljusstakarna.....

De är mysigt att få ta fram de nu till advent, jag som är ett riktigt jul-freak... köpte faktiskt inre en enda tomte när vi var i Göteborg.Hitta en på Liseberg som jag tänkte köpa men kön till kassan var för lång....

Varje år så har jag några adventsstakar jag skulle vilja byte ut  för man ser massor med läckra stakar ute  i butikerna, men då till nästa fråga?? vilken av alla man tycker är snygga ska man i så fall shoppa hem??? jag brukar inte ha besluts ångest när jag handlar andra saker, men ljusstakar lite ångest för motiv,färg och form...
Nu ställer jag fram dom jag har, få duga ett tag till,tror tomten kommer i alla fall till mig, för han bryr sig inte om ljusstakarna.....
Idag har jag varit o fyllt upp mitt kylskåp efter vi varit borta i helgen, skulle göra de igår men något hemskt hände... min bil startade inte...pratar inte så högt om de för jag brukar ju glatt skryta för dom manliga i min familj om min fantastiska Rover.... nu var de batteri som var urladdat...konstigt för de är ganska nytt... men i dag tuffa Rovern igång och vi kunde åka och shoppa mat/ lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar