fredag 11 november 2011

Dopad i näsan eller en elva???

Den här veckan har varit full-tecknad.... men nu känns de som jag har alla papper klara för utskrift,ska bara hämta mera toner på databutiken, sen ska allt skrivas ut är ca 400 sidor totalt,sen ska allt läggas i kuvert och skickas iväg...

Igår kväll var jag på volleboll match, först stod jag och sålde lotter, sen var de att kolla matchen som blev en rysare som Tierp sen vann med 3-2.
Det var dopingkontroll på volleybollen och en av gubbarna som var kontrollant var en pratsam prick,och som jag oxå är ganska språksam av mig så började vi prata. Vi kom in på finska skid landslaget som var dopat för några år sedan... då kom jag och tänka på att jag hört att vissa nässpray er är dopningsmedel.... så nästa gång man tar en sprut i näsan blir man kanske dopad..........

111111 vilket datum föds man idag måste man nog bli döpt till elvan..
Jag tyckte min farfar hade lite häftigt personnummer 121221 med vad är de genfört med Elvor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar