tisdag 29 november 2011

Arbetsförmedlingen

Ett besök på arbetsförmedlingen, träffa en trevlig Carina där som jag känner sen förr, då vi hade barn i samma fotbollslag.

Fick svar på flera av mina frågor och utbildningen jag sökte för en månad och sen inte hört något fick jag reda på att de blir först vår 2012..... 25 st före mig som skulle gå på samma utbildning....

Funderar om man skulle sätta in en annons.....

Texten skulle vara:::
Kvinna på 50 år från mellansverige söker ett jobb att tillbringa mina dagar med, för ev anställning på 15 år först och främst.
Punktlig, serviceinriktad,positiv och glimten i ögat:
SÖKER: jobbarkompisar likasinnande i en trevlig arbetsmiljö där vi gör ett bra arbete.
Är rökfri.
svar. till småmullig kvinna
Så skulle de kunna se ut  nej de var ett skämt..... men på min blogg kan jag ju ha den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar