torsdag 20 oktober 2011

Koka soppa på en spik

Så var de matfrågan, brukar inte ha problem med vad vi ska ha till middag. Men de är väl  att jag tycker de är så kul att laga mat, så det finns massor med ideer nästan jämt.
Är det lite middagstorka så kollar jag i alla mina kokböcker eller på sidor på internet som jag har som favoriter..
Tompan ville ha soppa till kvällsmat idag och nu vet jag inte vad jag ska göra den av kollar o kollar men nej igen bra inspiration.... kan ju inte komma hem med en pås-soppa,  känns inte som jag riktig..... brukar göra en gulasch soppa med färs och massor med kryddor den är super god, men de var inte så länge sedan vi åt den.
Åh så ville Tompan ha en fralla till soppan, skulle väl kunna baka en fralla men de är ju så trist att baka, men gott är de med hembakat..
Nej fram med verktyglsådan o koka soppa på en spik.. de blir middag på Räkvägen i dag,, eller räksoppa på räkvägen ???  Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar