söndag 25 september 2011

Söndag trött i tassarna!!!

Uppsala har haft Tierpsbesök i dag.

Tompan skulle köpa någon grej till sin Passat som hade gått sönder o skulle bytas, vad det var kom jag inte ihåg eller snarare ville inte förstå.......
Ett besök på Biltema alltså, måste vara Sveriges tråkigaste butik!!!! luktar t.o.m gummi där.. men har det passande namnet gubb-dagis..
Lite mera shopping i  roligare butiker...
Tompan fickgympaskor, snygga som han shoppa på Stadium.
Själv köpte jag en stektermometer.....Vilken lycka eller???  men min gamla var trasig o jag har saknat en sådan...
Ny köksmatta blev de med,en  som matcha stektermometern .....

Efter korv och kisspaus på ikea så mot själva butiken. Jag har kolla på internet på en sängstomme som jag skulle vilja köpa och ha på Paulines rum . Sen hon flytta hemifrån finns de bara en resårmadrass på golvet skulle vara snyggt med en stome till den. som sagt.... Hitta på den och den ser ok ut, kollar priset då är den nedsatt till halva priset just nu.ok säger vi, köper den idag då fast vi inte hade tänkt så, men vid ta-själv-lageret så var det bara att inse ::.ingen sängstomme idag den får inte plats i bilen....Köpte ett doftljus istället...

En liten glutt på nya Gränby hann vi med, lyckades tom få Tompan att prova ett par jeans .......
Köpte fasktiskt ingenting i klädväg till mig, känner att de inte fattas något i den för tillfället...
Efter lite mat så åkte vi hem till Värdmetropolen Tierp igen ...lagom trött i fötterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar