torsdag 8 september 2011

fredag 9 sep

 Nu är det helg igen och vi ska fira i dagarna tre, som nästa alla fyller år nu i dagarna i vår familj.

Har precis posta ett kort till min svägerska Solan i Uppsala som fyller år på måndag................

Förra helgen var det födelsedagfirande med... men Tage han hade redan fyllt år i augusti men vi fira honom i lördags..  
                                         
 Var till Wahlströms fiskrestaurang norr om Gävle...                                                       http://www.wahlstromsfiske.se/

Själv åt jag laxspett med gorgonsolasås  till förrätt blev de en laxtatar...

Loka i glaset som jag körde en av bilarna dit eller snarare tant bilen så fick gubbarna åka i en egen bil.....
Vi prata hela vägen dit o hela vägen hem men de är ju så med oss damer eller.....  massor med fina hus passerade man på vägen ut till restaurangen, stora o fina..

När vi satt och åt så kom några svanar och simmade förbi  och strax utanför låg havet.
Sedan blev de kaffe och gosaker både på kaffe-assietten och i glaset.....
Vi provade min körsbärslikör som jag nyligen gjort den var väldigt god,,,, tyckte till och med jag som inte brukar gilla likörer, var väl bara för att jag gjort den själv???
En trevlig dag o kväll hade vi och Tage han verkade nöjd över restauangbesöket...
Ett stort grattis till min måg andras som fyller 22 år idag.....
Trevlig Helg / Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar