fredag 5 augusti 2011

en glad överraskning och en lite mindre

En litet paket i brevlådan kändes som det var de jag behövde efter en dispyt med min bank. Av en ren händelse så gick jag in på banken på internet o kollade, upptäcker att man dragit mitt lån två gånger!!!!! konto är så gott som tomt!!! och jag som just fått a.-kassepengar!!!! banken kunde inte fixa till de fick jag till svar när jag var och besökte  dom utan jag behövde inte betala lånen nästa månad , fick jag till svar. Vad ska jag leva av då ? svaret från banken blev: övertrakssera ditt konto, men de är ju inte bra de heller..... tänk om jag vart skyldig dom.........   säger som jag brukar göra :leva på kärlek hungrig innan kvällen...
Nu till roligare saker paketet var från allas veckotidning jag hade förlängt min premunation och fick då en present, spännande var de att öppna för hade ingen aning om vad de innehöll
Den här randiga väskan helt ok perfekt när man ska till gympan o badet i höst fick även en svart mascara från oriflame, ska bli kul att testa för mascara är jag ganska kräsen på har säkert testa 20 innan jag hitta min favorit från max factor...       Helgen blir det att umgås med en av mina bästa väninnor o hennes Leffe ...trevlig helg Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar