torsdag 14 juli 2011

Torsdag 14/7

Kronprinsessans födelsedag, Ett stort grattis.

Börjar tänka efter lite...   jag kommer ihåg när hon föddes, fick en liten snabb kick av är jag gammal eller???
Jag var 16 år, min väninna Lalla o jag sommarjobbade på Fors ett  ålderdomshem, på morgonen när vi kom till jobbet  så berättade natt personalen att hon hade blivit född....

Mycket har hänt sen dess.... men nu till dagsaktuella saker:                                                                damfotboll förlorade mot Japan men nu väntar en match om silvret på lördag vi håller alla tummar för tjejerna.

Törs jag säga att jag läst ut en bok till den här veckan??? nu börjar ni väl tycka vilken tråkmåns som bara läser, kanske de då ibland: Tommy gnäller i alla fall aldrig o de är huvudsaken. Nu var det Mari Ljungstedts bok `den farliga leken` spännande o skitbra, ligger etta på pocket toppen kan förstå det.

Nu ska jag laga lite lunch till sambon blir en omelett i ugn med räkstuvning på...

Ha en bra torsdag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar