fredag 8 juli 2011

8 juli-11 semester

Inte för mig men för sambon, som jag nu får hemma i några veckor, vi har några dagar bokade men sen får vi se vad de blir. Ingen utlandsresa eller Göteborgstripp blir de än.

Nu blir de en dusch sen iväg o handla lite tänkte att sambon skulle få något x-tra gott till kvällsmat vad de blir vet jag ännu inte ska kolla lite först.

idag är jag  x-tra surrig, vet inte vad de beror på, men igår kväll så fick jag sån otäck yrsel, (kan vara mitt lite höga blodtryck?)
Var ju en dag ned fullt fart igår som jag var barnvakt, satt ute i solen,drack lite för dåligt, sen blev de en lång cykeltur i högt tempo,så där var nog orsakerna.

Nu kommer katten Elis o jamar på sitt speciella vis när han fångat något, bäst att kolla så man inte får in en pippi eller  mus.
De var en stor grön gräshoppa!!!!

Trevlig helg/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar