måndag 13 juni 2011

MÅNDAG

                                                                                             

Furu hit,furu dit, furu uppe, så less på furu!

Vårat hus har massor av furu och de är väl inte riktigt min smak, så dom har dryga sex året vi bott här har det målats och laserats mycket.

Tur är att jag gillar att fara omkring med roller/pensel/maskeringstape så idag blev det räcket runt trappan ner i studion ( gillestugan) som ska bli vitt, jag har grundat i vitt idag, så på håll ser det så ljust o fräscht ut nu.

Resten av veckan blir det att måla minst två gånger till, kul kul kul  tycker jag och så blir det ju fint oxå.
Kommer bilder när projektet är klart.

Hann även med att grunda ett hörnskåp efter min farmor, som jag inte gillat, men någon ville ha, men inte hade plats hemma, så jag fick förbarma mig på skåpet, färgen var bajsbrun!!!! Nu ska de bli vitt oxå! / Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar