tisdag 21 juni 2011

21/6-11 kände inte igen sonen ;(

I Lördags satt jag och läste Aftonbladet, hitta en artikel om Metaltown, läste den lite x-tra som jag visste att sonen vart o kolla på dom i fredags.
Sa sen till Tommy (sambon) kolla vad lik den här killen är Daniel, Albins kompis.
Gick den några timmar då ringer mobilen sonen i andra ändan säger: såg du mig i Aftonbladet idag??
Jag svarar: nej men en som var lik Daniel var med på bild!
då blev man lite dumförklarad igen av sonen:) ; de är Daniel o det är jag som står brevid!
Jag Svarar: den ljusa med långa håret????
Ja så blir de när man inte ses så ofta, men han var så långhårig därför kände inte jag igen honom
Kommer väl att få höra det där ett tag nu!!!!;)
Förra året när vi kom ner till Göteborg var Albin o mötte oss men då kände inte Tommy igen honom. Tommy bara plana förbi Albin som satt på en bänk o vänta, jag kände igen tröjan den gången, då hade han skägg som vart svart och håret ganska långt och svart de med.
 Men jag tror du förlåter oss Albin( du är ju alltid på allerten och raka rör)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar