onsdag 4 maj 2011

TISDAG

Hade en sån underbar dag tillsammans med mina tjejer igår . Det var en sån dag som man bara njöt av att vara ledig eller arbetslös...
Jag och Pauline var till Karlholm och hälsa på Johanna och lilla Thea. Det blev fika med tårta och sen Pizza till lunch vilket festande!! allt la sig runt magen. Det var sparsamt med kramar från Theas sida, Mormor fick inte en enda..  Efter en inspktion av deras nya kök fanns bara ett ord att säga Skitsnyggt!!!!!
.
På kvällen hade vi möte på Hjärt lungsjukas förening och då var jag där med min penna och skrev, så nu är det att kasta sig loss och skriva protokoll.....

Fick ett positivt svar från min handläggare på arbetsförmedlingen idag, när jag redovisar mina sökta jobb och anställningsintervjuer.. de är alltid kul att få uppskattning/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar