onsdag 13 april 2011

ONSDAG

Har just kolla runt på jobbfronten, idag fanns det inget som passa mig och söka, har varit lite tunnt hela veckan med jobb som jag kan tänka mig att söka....

Idag ska Pauline ( dotter) och jag luncha ihop få se vad de blir någonstans, men först skulle vi ta en promenad i grå väderet..

Igår kväll satt jag nersjunken i soffan efter att varit borta på middag, zappa runt på tv:n o hamna på ett program om plastikoperationer. Svenskar åkte utomlands och förstora brösten, fettsugning och så  förminska blygläpparna dom stack ut lite!! För vem gör man såna här grejer om man verkligen inte behöver?  dålig självkänsla tror jag. Själv har jag oxå gort skönhetsoperation :)  tog bort en leverfläck på halsen på 90-talet. Är det för den som jag idag har en bra självkänsla tro???

Tur att vi är o tycker olika, ta vara på denna dag och gör den till en bra dag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar