torsdag 3 mars 2011

TORSDAG

Vad tar alla dagar vägen??? den här veckan har bara rusat fram, just nu sitter jag i soffan med tända ljus och solrosfrö i skålen o slö tittar på TV.
Igår var jag hos Pauline och fick lunch sedan fålla vi upp en klänning som hon köpt, den var för lång, nu är det fixat o     klart och hon kan gå på festen i slutet på mars.                                                                           
Halva dagrarna går åt att kolla skidor och skidskytte så varje eftermiddag så är det  TV:n sm gäller.

Idag har jag varit hos Elisabeth en härlig kvinna i sina bästa år, vi gick igenom massor med saker, som jag ska ta över efter henne nu när hon lutat som sekreterare och jag tar vid i Hjärt oxh lunföreningen nord uppland.
Nu tillbaka till soffan /Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar