torsdag 20 januari 2011

TORSDAG

Den här veckan har de inte hänt så mycket, har sökt några jobb men det har inte funnits så många som passat mig att söka.
Johanna och Thea
Idag får jag träffa dom här två favoriterna: Johanna och barnbarnet Thea, hörde ryktas att dom skulle ner till världsmetropolen Tierp idag. Johanna skulle få sina naglar/händer fixade av sin syster Pauline. Då måste man dit och gosa med Thean!.
Men först besikta bilen. Hoppas de går bra. Mammas man brukar besikta bilen åt mig, jag har ju alltid jobbat så jag har inte kunnat de, så de är lika bra att han får göra de nu med, har jag tur blir de lunch hos mor .
Kvällen tänker jag åka till väninnan Lillian hon har alovera party hemma, jag tycker om deras produkter, är du intresserad så hör av dej till mig så ska jag förmedla vidare till Lillian om du vill beställa något eller komma på party eller kanske ha ett eget party.
Ja  idag lever jag ett riktigt hemmafrus liv bara borta och fikar....
Tar igen alla år som jag jobbat och varit osocial mot mina vänner och familj. ha en bra dag allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar