måndag 17 januari 2011

MÅNDAG

Vilka fina händer o fötter jag har, försökte fixa en bild men det gick inget bra,.                                            Igår var jag med Pauline ( dotter) till Uppsala där hon går en nagelterapeuft utbildning, de var min  tur att få lyx pedikyr och manikyr.                                                                                                                       Härlig massage på händer och fötter, bad,peeling,fixade nagelband mm.
Sedan avslutades det med lack, givetvis tog jag ett rött som jag nästan bara anv, rött nagellack.
En söndag då man verkligen kändes sig lyxig och ompysslad, något för alla tjejer/damer/Qvinnor att testa.
Efter alla behandlingar var det en tur till Ikea, Pauline skulle ha lite grejer sedan  till Gränby,  jag var och lämnade mitt cv i en butik som ville ha det ( spännande)
En liten runda på Gränby och vips hade jag fått med mig 2 toppar från gina tricot det var lite inpulsköp från rean och ett par vantar, jag var tvungen att köpa ett  par, mina har jag tappat bort, så nu behöver inte mina fina händer frysa :)
Idag har jag sökt ett jobb så lite duktig har jag varit, nu ska jag fixa med a-kassan det var mera papper som skulle in till dom
Resten av dagen blir en fika hos vänninan Kajsa sen vatten gympa/ Ha de alla ute i halkan   Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar