fredag 14 januari 2011

FREDAG

Fredasmys med god mat och ett glas rött vin,sen sjunker man ner i soffhörnet och kollar på Lets Dance....
Kan en fredag bli mysigare......
Igår var det bullbak på Räkvägen, när allt var klart så åkte jag till Ronja och Axa på Salong Norra Esplananden och fika, vi håller kontakten med lite fika ibland fast att jag har slutat med butiken, men vi hade det lite småmysigt ihop medans jag jobba på Klädstället.Därför har vi forfarande kontakt och givetvis klipper jag mig där!
Jag fick beröm av arbetförmedlingen att jag hade varit duktig och sökt många jobb, de kändes kul  nu hoppas man bara på napp någonstans.
På söndag blir det en heldag i Uppsala, Pauline minsta dottern går på en nagelterapeut utbildning, jag ska då vara ett testobjekt, spännande återkommer nästa vecka om hur det varit.
Ha en riktig trevlig helg/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar